09/06/2010

i am 20 now.

i turned 20 on 3th june...20...whoah...time passed really quickly. my life is normal as always and i've been spending really lazy life, i need to find a job. there is the fish and chips shop near my house and they need a staff, i was wondering if i can work there or not because i honestly say im scared...because of my english. some poeple say thats fine but i dont think so haha i used to work at japanese restaurant so if i made some mistake of english, they didnt mind....i know i should have a confidence but how? anyway i need a money so im going to apply today. oh and there is the big amusement park in this town. and not so far from here. if i could work there as a clener, it would be great. i will also apply there....like the movie called 'Adventuerland' hehe. (have you seen this movie? its really good)
どうも私20歳になりました。いやああああああああああああああああああああああ。ずっと10代でいたかったわさ。ここまでくるとやっぱり年が気になりだすのね。小さいころは早く大人になりたいなんて思ってたのにね。あっは。あたいの生活は相変わらずです。まだ仕事みつかってない。でも今日多分fish and chipsへ当たってみるとおもう。いやあーずっと避けてたんだけどみんなに大丈夫だよとか言われて怖いけどCVだしてみる。あたい遊園地で働きたいよ掃除係で。そんなに遠くはないし。映画みたいでいいじゃないか。

2 comments:

  1. そういえばAdventure Land観たよ!遊園地いいじゃん!やってみたらいいのに〜。あんなはレストランなんかで働くのはもったいないと常々思っていますよ私は。
    あとPaper Heartも観たよ。みりはあれなかなか好きだったな。あの女の子がなんか可愛くなっちゃって。ていうか私もマイケルセラと恋に落ちてー!って思ったw
    マイケルセラといえば、Super Badっていうやつも観たんだけど、すっごい笑った。
    それから、今日映画館に履歴書だしてきた。学生は交通費支給されないし、時給も800円だから、お金としては良くはないけど。

    ReplyDelete
  2. はじめまして。
    mixiもコミュからやってきました。
    なんか楽しそうなblogだったのでコメ残しました。
    読者登録もしていくのでヨロシクです( ´ ▽ ` )ノ

    ReplyDelete