07/07/2010

ココナッツレコード聞きながらゆらゆらと

i was going to make a video blog because im really bored but i dont know what to talk about so i didint. i was thinking that it would be fun if me and my friends make a video blog each other, i mean its like we can decide what to talk about every time and talk about it in 5mins or something like that. if you like to drawing or creating, you can show it on your video. dont know why but im really excited about it myself ha.
Big Chill music festival is coming in 3 weeks and ive been thinking that i need to get a job now or after the festival because if i get it now i dont know i can take a holiday or not. well i can ask though. sounds like im trying to escape from to look for a job but im not. i need a job right now, need a money, want to buy a clothes, and want to go to acting school.
ひさしぶりにビデオブログでも作ろうかねなんて思ったけどやめた。なんかビデオで地味に交換日記ってきなんやったらおもしろそうじゃない?ものすごく地味だけどさ。5分ぐらいだったらすぐにuploadできるじゃん。別に日記じゃなくてもいいんだよ、なんか暇な時にだらっとしゃべったりしてさ。自分のイラストとか買ったものとかおたがい見せ合うというか。お題でしゃべるとか。なんだか一人で考えてうきうきしてるけどさ。
あと今どうしようか迷ってて、big chill(ミュージックフェスティバル)が3週間後にあって、そのあとに仕事探し本気でするか、それともいまのうちにするか。だってもし今みつけたとして、休みがとれるかが心配だしね。なんだか逃げてるような言い訳だけどさ。逃げてないんだよ迷ってるのよ。仕事必要だし。お金ないし、劇団に通いたいし。あーーーーあばばばば。

2 comments:

  1. それ面白そうだね。私はついに来週仕事の面接行ってくるよ。お互いがんばろ^^

    ReplyDelete
  2. やろーやりたい、!
    ところでアンナのお父さんのfbのプロフィール写真を見たら途中アンナの写真があってなんかいいなと思った^^

    ReplyDelete