11/09/2010

もわん。

Buster Keeton

its getting cold in england. its been rainy and windy, i totaly hate these weather. especially windy, it makes my hair so messy. i've just developed my photos but scanner doesn't work and i can't use it. dont know why but thesedays i've been thiking that what am i going to do when i go back to japan. i will be 21 years old by that time so i need a job, i wish i could work at germany pub where close to my house. and i really want to travel all over Japan. Hokkaido, Okinawa, Osaka...i really want to eat seafood as much as i can in hokkaido, takoyaki in osaka, brah brah brah. and i need to go to korea to see my grandmum and granddad. i haven't been korea for such a long time. god,,,now i can't stop to think about korean food. does anybody wants to travel with me? maybe and joe. i've been telling him about japanese food haha.
i've just started to do strech before go to bed because i believe that i can be more bigger by that. i want be 168cm at least so 3cm more....please my body....please growing.
イギリスは寒くなってきました。雨がおおくなってきました。風がびゅんびゅんで髪の毛が好き放題にひろがるようになりました(海辺のそばだから)。写真現像したのにスキャナーがおもうようにうごかなくて嫌になっちゃう。最近日本帰ったら何しようかなと考えることがおおくなった。あたいが日本にかえるときは多分21歳になってるから、まあバイトみつけようか。あたしドイツのパブで働きたいんだよね近いし。まあとりあえず北海道とか大阪とか沖縄にいってみたいんだよね。北海道なんてとくに、海の幸をたらふく食いたいわけで。おばあちゃんとかに合わなくちゃ韓国だっていきたいし、行きたい場所が増える増える。誰か一緒にいこうか日本の旅。帰るまでにわかれなかったらジョーつきで日本の旅。最近寝る前にここがいいんだよと教え込む私。どうやら彼は旅が好きだそうでいいね。
最近ストレッチしてから寝ればもうちょびっと身長のびるだろうなと信じて寝てます。でも多分のびたとおもうんだよなー168ほしいんだ最低でも。あと3cmなんだ自分。がんばってほしい。
仕事はいまだにみつからない、でも家事始めました。トイレ掃除やら家が大きいからね。このままメイドになれたらななんて思ったり。まあいろんなところにcvくばってるんだけどねー。家事をなんでもこなせればメイドにならせてくれるかしら。「ぼくの彼女はメイドさん」っていうアダルトビデオがありそうだよね。
髪の毛そめようかまよってるんだけど緑にね。めんどくさいんだよな。染めて染めが落ちた後のあの汚い茶色の髪の毛が嫌いなんだよねとくに。だからこのままのばしてしまおうかななんて。でも日本人っておおいとおもうこの色。ていうかこういう色にわざわざ染めようとする気持ちがよくわからない。高校卒業してから染める人ってだいたいこの色だよね。・・・。
最近漢字がよめなくなってきた。

No comments:

Post a Comment