27/09/2010

a letter from noje.

Photobucket

i got a letter from noje yesterday, it took quite long time to receive it, anyway thank you so much noje. she sent me a letter with lovely zine and funny indian card. i wish i could draw, i'm super terrible at drawing like if i draw something, everybody laugh. but surprisingly when i was in elementary school, i got some art award many times. i remember that i often drew/created an alien, UFO and space things. maybe a teacher was an alien thats why she was really happy and gave me the award.
oh yeah i bought super cool thing on ebay a weeks ago, i can't wait to show it in here, some of you might think 'whoah' or '...what it this', anyway if you are a film geek, i bet you know what it is. i won't tell you now, its a secret.
のじーから素敵な贈り物をいただいたよ、彼女のzineと面白いインドのカード。あたいの心をがっちりつかんだよあのカード。最高にうれしいぜ。本当にありがとう。あたしもzine作ってみたいけどどこから始めればいいか、絵が下手すぎて幼稚園の子がつくったみたいになりそうだな。でも小学生のころ結構たくさん図工の授業で賞とってたんだよね不思議なことに。なぜかエイリアンとかUFOとかそんなのばかり書いたり作ったりして今でも覚えてる砂絵したときたくさんエイリアンがならんでるやつで、しかも熱で結構遅れて出したんだけど賞もらったんだよね。あとこれは賞じゃないけど版画したときあたいのデザインは口で鮭をつかんでる熊だったな渋いよね。なぜか絶対熊のデザインって決めてて買った熊の本の表紙がそれだった。変な子っていうか渋い子だったな。
このあいだebayでものすごい最高にいかしてるものを買いました。まだ秘密で教えないけど、本当届くの楽しみ、アメリカからだから時間かかるだろうな。多分知ってる人は「うわーいいなー」とか思うかもしれなし、知らない人は「なにこれださい」って覆うかも。映画オタクだったら絶対わかるはず。明日は近くでジョブフェアというものがあるみたいなんでジョーと行ってきます。全くもう本当大変だ仕事探し。もうそろそろ
心がおれちゃう・・・だって・・・ダメ人間なんだもん(はーと)

No comments:

Post a Comment