28/10/2010

Sir, the possibility of successfully navigating an asteroid field is approximately 3,720 to 1


this t-shirt was only £12. its mans t-shirt but luckly there was a SX size so i just got it. I LOVE STAR WARS. we hum every star wars music everytime when we go for a work. sometimes back to the future, or E.T.
by the way my exzema is finally getting better. my face isnt zombie anymore although still got it on my cheak. my arm is fine. my back,,,i dont know, my back is getting better or not. i try not to scrach but when i put cream on it, it still feels like sand. well my old skin is falling away now so i really hope its getting better soon.
このすばらしいempire strikes backのTシャツはなんと12ポンドだったんだよ。結構前に買ってすぐに寒い季節はいったからなかなかきれなかったけど今日は暖かかったのできてみた。 こういうのっていっつも男もんのコーナーにしかないからサイズ探すの案外大変なんだよね。あと男もんのほうがデザインが良いときとかたくさんあってずるいっておもう。女のってたまにものすごいダサいんだもん。余計なハートやら星やら花やら。いらんよ。
スターウォーズ大好きなんだけど、毎回ジョーと散歩いくとかならず口でオーケストラするんだよねスターウォーズの曲。もう誰がみてようが気にしないし、楽しいんだよね。だって二人とも音痴だし。今日はback to the futureばかり歌ってたけど。たまにE.T.も歌うよ。あー金曜と土曜はバイトだ。もう失敗ばかりしかいしないから憂鬱さ。

sometimes im really bored as hell, so if you have any questions, just ask me, like anything...literally ANYTHING. but dont insult me please because my heart is made of glass. たまにものすごい暇になるから、もしなんか質問でもあれば、ってないだろうけどなんでもいいから質問してくれるとうれしいな。でも死ね!とかはなしで。私はとても繊細です。

No comments:

Post a Comment