20/01/2011

i always lose my nose piercing.

i always lose my nose piercing like when i wake up its gone. i think it has legs and want to escape from my nose but always failed. because me and my boyfriend moves quite a lot when we sleep so even they want to escape, its difficult. but a few days ago one of them were successed to escape. when i was washing my face, it jumped from my nose and went down to the drain with water. haha its funny isnt it if we think it has legs and imagine like that. actually i dont know how many nose piercing ive lost. its small you know...my boyfriend always scared about i lose it on our bed because he think it might go to in his ass or stab his back. i dont think he wouldnt notice even if it was in his ass. because its tiny. anyway lets not talk about his ass haha.
i used to see many film in a week but i havent seen many films lately because i havent got any time. well even i have, i just spend a time with my lovely uke. i want to see it though. there are so many movies i want to see. i just cant be arse to get a movie. im now scared to download it because i dont want to get any virus. my laptop has been a bit weird so i shouldnt do it now. but ill buy a loads film befor i go back to japan 'cause its super much cheaper than get it in japan. i need to think how to send them to japan though. ive got A LOTS of stuff. ill give some of my clothes to charity shop. and....ill think about this later.
i need to sleep early today ive got a job from 10 tomorrow. argh.
よく鼻ピアスをなくすんだけど、鼻ピアスに脚がついてたらって想像するとおもしろいよね。彼らは夜中になったら逃げだしくなって逃げるんだけどいつも失敗するみたい。うちとジョーは寝てるときよく動くから多分にげてもうちらの下敷きになっちゃうんだろうね。いつも枕の下とかで見つかったり背中にくっついてたりで。まあ鼻ピアスはとがってないから危険じゃないんだけどジョーは、もし僕のお尻の中にはいったらどうするんだ、背中にささったらなんておおげさなことをつぶやいてるんだけど。でもついこのあいだ、一番気にいってたシンプルなやつを顔洗ってて一緒に洗い流してしまったよ。あのときはずしときゃーよかったのになーって後悔してるんだよね。いつもはずしてるんだけどあの時だけめんどくさくて。多分鼻ピアスはそれをみはからって逃げたんだと思うよ。今頃汚い水のなかをじゃぶじゃぶおよいでるだろうよ。もしかしたら仲間たちがいるかもね。(そう考えるとすごく面白いけど自分だけかな)
最近映画みてなくて見たい映画がやまほどあるんだけどダウンロードするのもめんどくさいから見てないんだけど、最近はコメディーばかりみてる。今はFather tedにはまってるよ。知ってる人いるかな?irishな英語が学べるよ。すごく典型的なコメディーだけど設定か神父さんだっけかなまあ題名通りでpreistって神父さんだよね?の話しで一人はバカで一人はまじめで。そんな感じで。まあとりあえず日本帰る前にたくさんDVD買って帰るけどどうやって送ろうかな。またあとで考えよう。
20歳になる人はみんな成人式とか終わったみたいだねー。なんかみんなの振袖写真みてハッピーになったよ。かっこいい女の子もぶりぶりしたピンクの振袖きてたり結構ギャップあったりしておもしろいって思った。(もちろん良い意味でだよ)。うちも日本帰ったら、写真だけとりたいんだよね。振袖きたことない!とかおもってたけどあたし振袖のカタログのモデルしたことあったんだけどこうブリっとしたやつじゃなくてうちだけデザイナーさんがデザインしたかっこいいやつきたんだよね。でも撮影当日に黄緑色の下着つけてて着付けする人に怒られた思いでがある。なんせ初めてオーディションうかってそれも振袖だからうちなんも知らなかったもん。なんかものすごく怒られたけど幸い白とかじゃなくて黒とか赤だったからよかったけど。でもできあがりみたときは相当ショックうけたし多分あちらももう私をとりたくないとおもうよwものすごく自分が醜すぎてびっくりした。あんなんでよかったのかなーなんて。初めてのカタログで醜い人がいてしまってもうしわけない気持ちでいっぱいになったもん。多分今年成人式うけたひとでカタログを見た人は多分うちを見た人がいるかもしれない。あれ2010年だから去年かな。とりあえずおかっぱ頭の醜い顔を発見したら私だよー。受かった理由が斜め前髪がとても斬新だっていわれて。あのときおかっぱにして事務所にいわずに髪きって怒られたばかりだったんだけど、髪型で受かってやほーっておもったよ。まあそういうことです。さようなら。

1 comment:

  1. あはは、けど行き着いたとこが下水道ってけっこうガーーンってなったよろうな、笑
    あたしもあの斜めの前髪大好き

    ReplyDelete