02/01/2011

spicy cigar

Photobucket

to be honest i dont remeber some of the part yesterday and worried about only i got drunk. i just rememer that i kept to talk to people who stood by me. i bet they didnt understand any word i said. i smashed glasses, fell down from stairs and kicked joes leg, and went to bed quite early. and in all of pictures my face looks like totally monster. well i hadnt have an aclohole for ages and drunk a lot yesterday so my brain couldnt follow it then i got drunk, i nomally never get drunk so im now quite embarrased myself now haha. but i had really good time so i shouldnt be embarrased! and we smoked cigar yesterday, like after finish count down, "5,4,3,2,1 wheeeeey! go out everybody!" then smoked. it was quite funny because everybody just smoked cigar haha. it was quite spicy, i prefer normal cigarret to be hones. when i smoked Camel in newcaslte i thought that taste like cappchino. i dont smoke though :) anyway i wish 2011 going to be more fabulous year.
昨日のこと実はそんなに覚えてないんだよね。初めロゼからスタートしてワイン飲んでからカクテル飲んだりウィスキーだったりそんなことしてたから酔いが回るのがはやくて、うち飲むスピードもはやいから。ただ周りにいる人と喋り続けてたけど彼らがあたしの言ってることを理解したかは謎なんだよね。なんだか思い出すと恥ずかしくて。ぜったい顔がぐちゃちゃだったんだろうなーって思うと。ぞぞってする。もうこれから気をつける。でもひどい二日酔いにならなかったんだよねー。それにもともと酔いにくい体質でいつも酔いたくてたくさん飲むんだけど酔えなくて、でも今回はこう、ビューんと酔っちゃって。昨日の写真みると髪型のせいか80年代ディスコにいる人みたいにみえて気持ち悪い。もっと綺麗にうつっててほしかったのに、友達が載せた写真なんてシガー吸ってるやつなんだけどもう顔がモンスター化してるのばかりで正直消してほしいけどまあ思い出として。あたし顔の形ちょっと変なんだなーとか思った。もともと卵だけど最近どこかがでっぱってきたような。まあそういうことで2011年は去年より良い年になるといいな。あと6カ月しかいれないんだよね。なんだかそう思うと悲しいけどその分お金がっちり稼いで旅行してから帰ろう。

No comments:

Post a Comment