12/02/2011

awesome underwear for a man

Photobucket

its just brilliant isnt it? i really want to buy it for my boyfriend because its funny. i really like kinda that stuff. anyway valentine's day is coming soon, i think every restaurant is nearly fully booked now. what are you guys going to do? in japan a woman give a present (chocolate) to man, in uk couple give a present to each other. i remeber that last year johnny gave me a lots of presents and i didnt prepare anything (how awful girl friend i am). because i never thought valentines day is important so...haha anyway this year ive got a present for him so that fair now :)
この下着最高でしょ。鼻の部分が特に。だってでるところじゃない。なんて良いデザインなんだろう、ジョニーにでもプレゼントしたいわこれ。最高でしょ。tumblrでunderwearって検索してたらでてきたんだよね。最近レースなシンプルブラがほしいんだけどあたいの皮膚はあれなのでつけたら絶対にかゆくなるだろうなっておもって買ってないしつけるほど胸もないし。本当つけなくてもいいもの。それにうち外にでる以外では絶対につけてないし嫌いだからしめつけられるの。こう思うと胸ある人っていいなっておもうね。可愛い下着楽しめるし。そういえばヴァレンタインデーがもうすぐくるけどみんなは何するのかな。日本だとトモチョコってあったよね。あれトムチョコ?トムだっけ?忘れたわ。うち貰うのは好きだったけどあげるのはめんどくさくて嫌いだったな。でももらったので、お返しはチョコパイを一つずつってやってたな高校のころ。それに去年はジョーにたくさんプレゼントもらって、(STARWARSのポスターとジョーが昔使ってたおもちゃのライトセーバーにチョコにカードにハート型のストローにetc)うちは用意してなかったんだよねなんてひどい彼女だろう私って。でも今年は洋服買ってあげたからこれでフェアだよね。お金に余裕ができるっていいね。心に余裕ができるもんね。そういうことだ。
昨日シャイニングみて一番大事なシーンで眠ってたannieでした。

No comments:

Post a Comment