10/05/2011

i hate being bored but also hate being too busy.

joey

old

there were a lots things happend recently and hadnt got time to write a blod. mostly about my silly packing stuff. its just really confuced to do everything! i hate that i really hate that. i really shoudlnt have brough a lots things when i came to uk i was really stupid anyway at least i learned it now so i would never do this again. and my boyfriend, his sisters, his family, i really want to say thank you to them because they really helped me about this, withough them, i would be completely panic and wouldnt know what to do and gone crazy although i already was a bit panic and cried. anyway we all sort it out so its gonna be alright...i hope.
and me and joey started to go to swiming pool once a week because we are massively lazy, sometimes we dont go out like a few days and being in a room all day. thats not good for body is it so we decided to go to swiming pool and it was awesome. i nearly forgot how to swim but i had so much fun. at least i can swim better than my boyfriend. oh yeah. and as you can see the little cute blonde hair baby is joey when he was a little :) how lovely he was. aha. and that photobooth stuff is quite old photo. its like a year old. we did silly face in it. thats it
ごぶさたしてました。ちょっといろいろあって、ほとんどの時間はあたいの馬鹿見たいに多い荷物関係だったんだけど、いや本当いまいる自分の環境に感謝感謝。みんなが助けてくれてありがたい本当にありがたい。あたしは恵まれてるおもったよ。ジョニーもいらいらしつつ怒りながら助けてくれたし、それほどイライラするほど複雑だったんだよねパッキングの件。この会社に頼まなきゃよかったーなんておもったけど、普通に送っちゃうと馬鹿高いからそれに船便じゃなくて航空便でこの値段はいいとおもって。船便だとコートが心配だったりいろいろと。
あとはあたいとジョニーで水泳はじめました。近くにあるから。うちら本当になまけ者で外にでないときは2日3日でないで部屋にこもってゲームやらうちはネットやらしてるからこれじゃいかんっておもって、二人でスイミング始めたらあらまあ、体が気持い。本当に水泳が体にいいって感じました。とくに最近天気もいいから、何が素敵ってプール後も暖かいの。さっぱりできるし。みんなも暇だったら始めるといいかも。体ひきしまるし。あ、そうだ身長ものびてたの。ちょうどプールで身長はかるマシーンみたいなのがあって、普通の身長はかる機械じゃなかったけどセンサーみたいなのではかれるやつで、宇宙にいる気分になった。やっぱのびるとおもえばのびるさ。それにうちの生活のしかたといい睡眠たっぷりといい。体にいいからね。多分悪いかもだけどちょっと。とりあえず忙しい最近。あと2週間後にはエジンバラにもいってくるよー。ヨーロッパの計画もだんだん進んできて、最初に行く国はスウェーデンにきめました。スウェーデンいけばデンマークとかも電車でいけるし。たくさんヨーロッパに友達がいる親父に感謝。彼らの家に滞在できるからお金もいらんし。:)楽しみです。それでは。(金髪の可愛い男の子の写真はジョーイだよ。本当に可愛いでしょ?カワイイかったんだよねこんなに・・・)

2 comments:

  1. ごめん、これYUKIです。笑

    ReplyDelete
  2. swedenいいないいな :)
    たくさんAnnaが撮るアーティスティックな
    写真取り巻くってね!

    ReplyDelete