06/06/2011

my kinda birthday party and regretted cigar(ette)

we had a party last night and i really enjoyed it. i dindt know it was actually my 'birthday' party but yeah i guess it was. my lovely friend emma, she prepared birthday cake for me and when i came back from toilet, suddenly the light turned off then all of my friends started singing birthday song for me. honestly i was nearly cried haha. i was totally surprised. if it happend last friday which was my birthday, i might have been thought 'oh something might happen for me because its my brithday today' like i might expect kinda that stuff but i didnt expect it yesterday at all because my birthday was 2days ago. anyway i am really apriciate about everything last night :)
and we smoked cigar as always (we only do this in very special occasion) and this time cigar plus cigarette. actually i really liked menthol cigarette. it was nice but i dont want to do it for a while just because everybody including me smoked like at least 4,5 cigar or cigarette. maybe more. i remember that i smoked more than 4. at that time it was competely alright to my body but i just felt really sick when i woke up and thought about cigarette. in the end of party i was pretty much drunk so i kinda dont remember what i did or what i talked about. maybe i did a very embarassing thing but who cares :) i had a really great party, i think that was one of the greatest partys ive ever had. thank you to every one of my friends. i love you all.
昨日はバースデーパティーをしました。多分うちのバースでパーティーだったとおもう。私のラブリーな友達エマがなんと誕生日プレゼントを用意してくれてて、トイレ言って帰ってきたら急に電気きえたからどうしたんだろうっておもったら、みんなが歌を歌ってくれてしょうじき泣きそうになりました。サプライズってなによりうれしいよね。もし昨日がうちの誕生日だったら、あ、もしかしてーなんて思うかもだけど昨日は一日過ぎだったし。そんなの期待もしてなかったからね。うれしいかぎりです。ありがとう。
そして恒例の葉巻タイム。今回はなんとタバコも一緒に。エマが友達のをたまたま持ってて残ってたからうちらで吸ってしまおうって言って。メンソールはいいね。やみつきになりそうだったよしょうじき。葉巻はやっぱり強いから苦手。片手に飲み物がないとなんか嫌。多分みんな4,5本ずつは吸ってたけど楽しかった。多分うちは5本以上だった。酔ってたからよくわからないけど、吸い終わった人見つけては新しいのをはいどうぞって渡してたからwww。ある意味わたしはキングでした昨日。なんでも自分の意見が通って、(バースデーだったからだけど)。最終的にはうちベロベロになって近くにいた人にだきついたり、腕組を強引にしたりと。多分うちは人が恋しくなるんだと思う酔ったら。むしょうにもういろんな人とだきつきたくなるから。まあとりあえず昨日は本当に楽しかったです。ありがとうみんな大好きだよ。




No comments:

Post a Comment